Werken bij CIR

CIR revalidatie bestaat 30 jaar en verzorgt medisch specialistische (pijn)revalidatie en heeft op dit moment 5 vestigingen in Zwolle, Arnhem, Alkmaar, Amsterdam en Eindhoven. Het aantal vestigingen zal de komende jaren toenemen.

Medewerker Customer Service, CIR Revalidatie (chronische pijn) 

 Ben je op zoek naar een veelzijdige werkplek? Bewaar jij graag het overzicht in een dynamische omgeving? En houdt jij er van om cliënten support te verlenen? Wellicht ben jij dan de medewerker Customer Service die de vestiging Eindhoven komt versterken voor 24 uur per week. 

Wie zijn wij? 

CIR is een zelfstandige zorgorganisatie, gericht op interdisciplinaire medisch-specialistische revalidatiezorg. We leveren sinds 1988 programma's die er op gericht zijn dat mensen met chronische pijnklachten hun leven weer op kunnen pakken. Door zingeving centraal te stellen komt de Cliënt In Regie over zijn leven. We doen dit vanuit meerdere vestigingen: Alkmaar, Amsterdam, Arnhem, Zwolle en Eindhoven. Bij CIR werken we vanuit een integrale visie op gezondheid. 

Wat doe jij? 

Als medewerker Customer Service ben je vaak de eerste persoon die contact heeft met de cliënten en zij kunnen bij jou terecht met hun vragen. Je staat telefonisch verwijzers, cliënten en collega’s te woord en je ondersteunt de vestiging met veel voorkomende, administratieve taken. Je werkt nauw samen met collega’s van de afdeling Centrale Planning , maar ook met de behandelaars en de teamleider van de vestiging waar je werkt. Je maakt afspraken voor kennismakingsgesprekken en je plant, in overleg met de cliënten, ook  intakegesprekken. Je hebt een veelomvattende en dynamische functie. Je bent bereid om incidenteel te werken vanuit de vestiging Arnhem/Velp. 

Wat kun jij? 

  • Je geeft cliënten het gevoel  dat ze welkom zijn en op ons kunnen rekenen.  
  • Je benadert hen persoonlijk en vriendelijk. Als zij vragen hebben kunnen ze bij  je terecht en bij problemen ga je  op zoek naar een oplossing of verwijs je door naar de aangewezen persoon. 
  • Je beschikt over een afgeronde MBO-opleiding. 
  • Je bent sociaal en tactvol en empathisch, maar durft ook nee te de zeggen. 
  • Daarnaast kun je goed overweg met verschillende softwaresystemen. 
  • Je hebt bij voorkeur meerdere jaren ervaring in een vergelijkbare functie. 

Wie ben jij? 

  • Je bent van nature in staat om verbinding te maken met collega’s en cliënten. 
  • Je zet écht luisteren en oprechte aandacht in om in contact te komen met de ander. 
  • Je behoudt makkelijk overzicht en neemt vaak een proactieve houding aan. 
  • Je zoekt steeds de samenwerking op, om zo met je collega’s van Customer Service, Centrale Planning, als ook met de therapeuten van de vestiging, de dagelijkse gang van zaken te organiseren. 
  • Hectiek en dynamiek schrikken je niet af en je weet altijd de rust te bewaren.  
  • Je hebt gevoel voor humor en bent goed in staat te relativeren. 
  • Je veelzijdigheid in benadering en communicatie maakt dat je goed kunt verbinden binnen een brede cliëntenpopulatie. 
  • Je durft je kwetsbaar op te stellen door feedback te geven en te ontvangen en levert daarmee een actieve bijdrage aan een open en veilige sfeer. 
  • Verder heb je een goede beheersing van de Nederlandse taal. 

Een dag als Medewerker Customer Service bij CIR 

Iedereen die binnenkomt bij het CIR, komt aan jou voorbij, waardoor je weet welke cliënten en collega’s er aanwezig zijn op de vestiging. Er komen telefoontjes binnen van cliënten, verwijzers en anderen en deze handel je adequaat af. In overleg met de adviseur plan je kennismakingsgesprekken met nieuwe cliënten in  en je plant intakes in de agenda’s van de therapeuten en de revalidatiearts. Wanneer cliënten bellen met het verzoek een afspraak te verplaatsen noteer je dit, zodat je collega’s van de Centrale Planning er mee aan de slag kunnen. Je bent HET gezicht van de vestiging waar je werkt  en vaak zullen je werkzaamheden onderbroken worden door mensen aan de balie. Je verzendt rapportages naar de verwijzers en draag je er zorg voor dat de benodigde documenten worden geüpload in het Elektronisch Patiëntendossier. 

Kernwoorden 

Verbinding, verantwoordelijkheid, resultaatgericht, samenwerken, gedrevenheid. 

Reactie 

Ben je enthousiast geworden? We nodigen je graag uit om te solliciteren door je CV en motivatie te mailen naar hr@cir.nl, ter attentie van Daniëlle Doeven. Reageren kan tot en met 18 mei 2019

Meer informatie over CIR en beeld bij de vestigingen en sfeer vind je op www.cir.nl. Daarnaast kun je contact opnemen met Marlies Eikenaar, teamleider Centrale Planning en Customer Service, op 06-51008341.

----------------------------------------------------------

Fysiotherapeuten en psychologen

CIR is altijd op zoek naar fysiotherapeuten en psychologen die willen werken in een interdisciplinaire setting. Voor informatie kunt u contact opnemen met Daniëlle Doeven.

Reageren kan door uw CV en motivatie te mailen aan hr@cir.nl, ter attentie van Daniëlle Doeven.

Daarnaast is CIR op dit moment op zoek naar een GZ-psycholoog. De werkplek is in overleg te bepalen.