Logo home Clinics in Revalidatie

Kwaliteit en veiligheid

Certificaten en Keurmerken

Bij CIR gaan we voor kwalitatieve zorg. We zijn dan ook trots dat onze zorg- en dienstverlening wordt bestempeld met het ZKN-keurmerk. Daarnaast hebben wij een kwaliteitsmanager in dienst en zijn onze zorgprofessionals opgenomen in beroepsregisters en zijn in het bezit van de relevante certificering.

ZKN zegt het volgende over het ZKN-keurmerk: “Alle klinieken die zijn aangesloten bij ZKN hebben het ZKN-keurmerk behaald. Dit keurmerk laat zien dat de patiënt te maken heeft met een gespecialiseerde kliniek, die innovatieve en veilige zorg levert. Het keurmerk geven we namelijk enkel aan klinieken die voldoen aan onze strenge eisen. Klinieken worden elk jaar opnieuw getoetst op de keurmerk-eisen.”

Beoordeling op ZorgkaartNederland

We zijn aangesloten bij ZorgkaartNederland. Hier kan iedereen die een revalidatiebehandeling heeft gevolgd bij CIR een beoordeling geven. Dit geeft je een eerlijk beeld over onze dienstverlening en helpt mensen bij het kiezen van zorg die bij hen past.

Ben je cliënt (geweest) bij CIR en wil je laten weten wat je van onze dienstverlening vindt? 

ZorgkaartNederland



Geef je mening

CIR Cliëntenraad

Bij CIR sta jij centraal. We verbeteren ons dan ook graag om je nog beter van dienst te zijn. Daarom is er een cliëntenraad die opkomt voor jouw belangen.

Wat doet een cliëntenraad?
Een cliëntenraad luistert naar de belangen en ideeën van cliënten. De cliëntenraad heeft overleg met de directie, waar de belangen en ideeën besproken worden. Ze geven de directie advies, met als doel om de organisatie steeds beter te maken.

Wil je weten wat de cliëntenraad heeft besproken en geadviseerd in 2022? Lees ons jaarverslag.

Leden
De cliëntenraad van CIR bestaat uit twee personen die alle twee zelf ook cliënt zijn geweest bij CIR. Met eigen ervaringen en de ervaringen van andere (ex-)cliënten, hebben ze een stevige basis om de directie te adviseren. 
Leden:

  • Dirk de Vries - voorzitter 

  • Yvonne Hoogman

  • Henry Meijerink

 

Contact
Heb jij een idee over hoe we onze zorg- en dienstverlening kunnen verbeteren? Laat het ons weten via cr@cir.nl.

Een klacht melden

CIR is permanent gericht op kwaliteitsverbetering. Wanneer je een suggestie hebt ter verbetering van ons revalidatieprogramma of wanneer je een klacht hebt over iets wat tijdens je revalidatiebehadeling is voorgevallen, willen wij dat graag weten. Wij stellen het op prijs als je onderstaand formulier invult indien je een klacht hebt. Onze klachtenfunctionaris neemt telefonisch of via e-mail contact met je op. 

Klachtenformulier

De klachtenprocedure

Voor een beschrijving van de klachtenprocedure kan je hier het klachtenreglement downloaden.

Aan de slag met jouw chronische pijn?

Om een behandeling te starten, heb je een verwijzing van je huisarts, medisch specialist of bedrijfsarts nodig. Wij helpen je graag op weg.